Jenter 11 på Salming Cup

Østensjø J11 spilte Salming cup sammen med Mortensrud-Aker Sportsklubb J11 i helgen, og hadde en super debut som kombinert lag!

Vi startet fredag kveld rett ut av bilene mot Nittedal Wolves, og selv om det ble 5-0 feil vei var det mye bra spill til å være et lag som aldri har spilt sammen på stor bane. Ingenting å si på stemninga når vi kom til skolen for overnatting!

Lørdag kveld var det tidlig opp for å møte Ski IL Innebandy og nå viste laget seg virkelig, vi holdt uavgjort neste hele veien inn. Tre av våre jenter fant nettmaskene, og selv om det endte 4-3 til Ski, var det en kamp vi kan være stolte av.

På ettermiddagen var det Ull/Kisa Innebandy som stod for tur, og de hadde merkbart mer rutine. Vi kjempet godt, men endte med tap 0-5.

Siste dag startet også tidlig, med kvartfinale mot Sagene Innebandy, som har spilt i J13-serien denne sesongen. Vi er med hele kampen, og de får en ikke alt for stor seier med 3-1.

En kjempeopplevelse for jentene, og vi gleder oss til neste sesong. Takk til arrangører og motstandere!