Referat Østensjø/Dverg2 – Liin2

Østensjø/Dverg2 – Liin2 2-11(0-2,0-6,2-3)

Det blir et kort referat da denne kampen ikke bør huskes for lenge, men det finnes noen få lyspunkter.

1.periode er jevnspilt uten sjanser til noen av lagene. Dessverre serveres ballen to ganger til motspiller alene mot Roar. Umulig oppgave for keeper og vi er to bak til pause.

2.periode og vi fortsetter å gi bort ballen til bortelaget. Roar redder mye, men kan ikke ta alt når det presteres så mange personlige feil.

3.periode og vi stokker om på rekkene og blir enige om at ” det står 0-0″.

Plutselig skaper vi sjanser og holder ballen i laget. Vi får en til i sekken, men så reduseres Alex, assistert av Junior-Henrik. Bortelaget fra beste vestkant setter to til, men så kjører vi en herlig kontring. Denne avsluttes med at Emil setter inn sitt første seniormål!!!

Vi glemmer de to første periodene, tar med oss den siste, ungutta klarte seg bra og uten Roar hadde det faktisk sett enda verre ut i målprotokollen….