Referat Østensjø/Dverg – Holmlia

• Østensjø/Dverg – Holmlia 12-1(7-1,4-0,1-0)

Endelig kom årets første seier, og det ble en storseier!!

Allerede etter to minutter begynte moroa for de kortvokste fra Østensjø; Magnus smeller inn 1-0, assistert av Lange-Stian. Publikum hadde ikke rukket å sette seg før Kenneth dobler ledelsen, ass fra Thomas. Så ruller vi opp et flott angrep som avsluttes med at Tom-Erik ruller til Bjørn, som rolig setter den i krysset. Kenneth er ikke ferdig og setter Lange-Stians pass i kassa. Det er fortsatt ikke gått sju minutter da Bjørn putter på ny, assistert av banens yngste spiller, Simen!!

Vi fortsetter lekestua og Kenneth scorer igjen før debutant Stian setter inn sitt første mål for klubben. Vi leder 7-0!!!!

Even har knapt kjent på ballen tidligere da en lompe sendes i hans retning. Han gir en overraskende retur, men Henrik tar ansvar og er først på den. Kald og rolig setter han den til side for Even med foten, 7-1…….

2.periode og vi roer ned og spiller ball. 4 nye mål blir resultatet og vi går til pause på stillingen 11-1. Nå skaper også bortelaget et par sjanser, men Even lar seg ikke overliste. 4-målscorer Kenneth benytter sjansen til en tidlig dusj og drar for å coaching guttelaget.

3.periode og Henrik vil gjerne sette den i riktig bur, dessverre står en heldig keeper og krysstanga i veien. Bjørn tar ansvar og sørger for at vi også vinner siste periode rett før slutt.

En morsom kamp hvor vi ruller kula og har det gøy hele veien. Det er også moro at debutant Stian putter og at samtlige utespillere får poeng.

Even må dessverre vente litt til på å greie en smultring

Så må vi heller ikke glemme at Nalle Pu setter fem pinner!!!