Sesongens siste OB-kamp unnagjort

Østensjø/Dverg – BV/H 6-6(2-1,4-3,0-2)

Vi stiller mannsterke opp for årets siste kamp.

Dessverre så det ikke ut som vi hadde fått med oss at kampen hadde begynt, for etter 11 sekunder lå vi under 0-1….

Heldigvis lar vi oss ikke stresse. De kortvokste rundspiller til tider bortelaget, og etter 11 minutter plasserer Good Old Nilsen ballen sikkert i hjørnet, assistert av Bård. Vi holder trykket og minuttet etter sender Bjørn ballen foran kassa og der kommer en uheldig back fra de grønnkledde og løper ballen i eget mål. (Sorry Bjørn, men den er registret som et selvmål ). Helt mot slutten av perioden blir de kortvokste fra Østensjø litt for ivrige og sender alle mann i angrep. Dette gjør vi så klart for at Atle skal få briljere med en herlig redning før hese-Fredrik lyder.

2.periode og vi holder litt lenger enn i første….

55 sekunder går det før Anders sender vår gode venn fra Bærum over vantet. Bortelaget utnytter overfallet og vi er igjen likt i målprotokollen. Så følger 7 magiske minutter….

Andre starter ballet med å sette inn 3-2, assistent sto Henrik for. Deretter gjør Kenneth alt selv. Finsk sisu får ballen på egenhånd banehalvdel og forserer enkelt forbi to bønder. Dette følger han opp med å sette ballen enkelt og iskaldt til høyre for keeper….

Så kommer dagens lekkerbisken. Ballen går fra kortvokst til kortvokst og det hele ender med at Kenneth setter den fra 50 cm etter en strålende pasning fra Ole Brum.  Vi holder trykket og Tom-Erik smeller inn vårt 6. for dagen, assister av Anders.

Resten av kampen lar vi gå i glemmeboka. Nevner kun at vi drar på oss tre utvisninger og at Atle gjør en super-redning på et skudd som skifter retning rett før slutt.

De kortvokste stilte med følgende spillere: Atle, Henrik, Ole Brum, Nilsen, Farern, Tom-Erik, Are, Kennetho, Anders b.s., Bård, Espen og Andre

Vi lar Nilsens vise ord oppsummere det hele. “Gutta, vi er ubeseira i sluttspillet”