Kampresultater forG12, G13 og G15 lagene helgen 23. og 24. januar

Helgen startet opp med seriekamp-laget mot Strømmen på søndagen. Nok en kamp med seier. Sluttresultatet ble 10-09 til våre gutter.

I Bøler flerbrukshall på søndagen så seiret begge våre yngre guttelag, G12 (07-05) og G15 (09-02). G15-laget møter Drøbak/Frogn som ligger foran vårt lag på tabellen. Denne kampen fungerer laget som et lag i stort sett hele kampen + at når keeper Siv Ingeborg redder de fleste skuddene så var det tydelig at lagets mostander ble mer og mer frustrerte og våre gutter opplevde flere ganger litt røft spill. Våre gutter fungerer bedre og bedre som lag, og laget vinner alle 3 periodene.

G12-laget spilte før G15-laget og da mot BMIL. Første periode starter opp med stillingen 0-2, altså ledelse til BMIL. Laget viser mye bra lagspill og etter 2 scoringer i 2.periode så avslutter de kampens 3.periode med 5-3. og seier 7-5.