Regionscupkamp for G13 mot Fet

En spent gjeng med gutter dro 9. januar til Fethallen for å spille regionscup mot Fet. Vå re gutter scoret første mål, men så scoret Fet 2 slik at første periode endte med 2-1 til Fet. Det er tydelig at det hjalp med pause for i 2. periode så scoret våre gutter 4 mål og Fet 1 mål. I 3.periode så scoret begge lag 1 mål hver, slik at sluttstillingen ble 04-06. Seier til våre gutter. Neste motstander i regionscupen ble Tunet. Grunnet ikke plass i Bøler flerbrukshall ble denne kampen satt opp Haugerudhallen 23. januar. Første periode endte med 3-0 ledelse til Tunet. Det er tydelig at respekten for “storebror” ble lagt igjen i garderoben i pausen. Spillemessig så viser våre gutter at de kan spille innebandy. 2. periodes resultat ble 1-1. Siste periode endt med 4-0 til våre gutter og siste scoringen kom når det var igjen 14 sekunder, Da ble sluttresultatet 5-4 til våre gutter. Vi er spendte3 på hvilket lag/klubb laget skal møte i neste runde a regionscupen.