Økning i medlemsantallet i klubben

Siden rett før julen 2015 så har vi hatt henvendelser fra ,mange jenter og gutter født i 2005 og yngre som vil bli medlemmer i vår klubb. Dette er en gledelig utvikling og som gjør at vi nå stiller med både J10 og G10 lag + at vi første Minirunde etter nyttår stiller med 2 Minilag (1 jentelag og 1 guttelag). Slik det ligger ann nå så kan vi muligens kunne stille med 2 jentelag og hele 3 guttelag i Minirunden i februar.

Når det gjelder våre andre lag så har vi også tilgang til spillere. Vi har nå måttet begrense tilgangen av nye spillere til våre herrelag og til 1.lag damer.

Vi jobber med å få med flere jenter født i 1999, 2000, 2001 og 2002.

Hvis vi forsetter å få henvendelser og alle de som har henvendt seg til vår klubb blir medlemmer kan vi komme opp mot hele 300 medlemmer.

Det vi trenger er minst 1 keeper til våre herrelag (2 herrelag og Old Boys). Så vi håper å få en keeper til snarlig. Er det keepere som vil komme til oss eller om det er noen av våre medlemmer som vet om en keeper vi kan kontakte, så gi beskjed til Carl-Otto (carevens@online.no).

Når det ellers gjelder herrelagene våre så har vi nå spillere nok til å kunne stille med et Veteran-lag (40+) allerede kommende sesong i tillegg til de 3 herrelagene vi har.