G15-lagets 2 første seriekamper denne sesongen

Da kom endelig seriekamp for G15-laget vårt.

Lørdag 14. november møtte de Ellingsrud i Ellingsrudhallen.

Resultat: 01-08 (0-1, 0-1,1-6).

I denne kampen spilte følgende spillere: Christian Ahlfors, Sander Thomasrud, Sebastian Wike, Henrik Solli, Vegard Jacobsen, Sebastian G. Staalesen, Kristian Jensen (k), Senthi Indrakumar, Oskar Borgen, Emil Borgen og Fredrik M. Frafjord (keeper).

I denne kampen scoret Sebastian G. Staalesen sitt første mål i kamp. Gratulerer.

Søndag 15. november møtte de Gjerdrum i Bøler flerbrukshall.

Resultat: 10.03 (02-01, 04-01, 04-01)

I denne kampen spilte følgende spillere: Fredrik M. Frafjord, Christian Ahlfors, Henrik Solli, Thomas H. Rasmussen, Simen Solli, Vegard Jacobsen, Sebastian G. Staalesen, Kristian Jensen (k), Senthi Indrakumar, Oskar Borgen, Emil Borgen, Alexander Andresen og Siv Ingeborg N. Evensen (keeper).

I denne kampen scoret Senthi sitt første mål i kamp. Gratulerer

Veldig mye bra innebandy i begge kampene. Så hvis dette laget fortsetter å spille spesielt som de viste i kampen mot Gjerdrum, så skal det ikke være lett for lagets motstandere resten av sesongen.

I begge disse 2 kampene var vi heldige med dommerne. Det er alltid lett å være både spillere og trenere/ledere nå dommerne har slik kvalitet, kompetanse og god ve

iledning. Så takk til Bjørn Rønningen og Snorre Korrell (lørdagens kamp) og Inge Haug  og Snorre Korrell (søndagens kamp).