Resultater fra kampene helgen 7. og 8. november

2En helg er over med kamper for flere av klubbens lag.
Lørdag 7. november spilte både J14 og G12 kamper.
G12-laget klarte nok en seier (har nå 2 seire og et tap i serien), med et målfattig 1.periode så vinner våre gutter 2.periode og spiller uavgjort i 3. periode. Gledelig at det nå har blitt så mange spillere på dette laget at selv om flere ikke kunne denne kampen så har vi bra antall spillere i kampene.
2.lag Damer møtte Løkka. Laget spilte seg opp utover i kampen og viste til tiden bra laginnsats. Og lagspillet blir bedre og bedre. Løkka stiller med et rent ungdomslag i forhold til våre damers snittalder. Vi stilte i denne kampen med kun 2 spillere som ikke er Old Girls.

Søndag 8. november var det kamper for flere lag i Bøler flerbrukshall.
J12-jentene hadde 2 kamper mot henholdsvis Sagene og Sveiva. I begge disse 2 kampene viser våre jenter fremgang selv om det poengtap i begge kampene.
J14-laget vårt består av en blanding av jenter født i 2001, 2002 og 2004. Vi prøver å ha med en rekke (5-er) med 2004-jenter i J14-kampene. Selv om våre jenter ikke får inn skudd i motstanders mål så registrer trener en fremgang hos spillerne.
Etter at jentene var ferdige med sine kamper så var det herrespillernes tur. 1.laget møtte Korsvoll og viste mye bra spill og fremgang fra kampene hittil i sesong. Så hvis laget/spillerne bygger videre så vil seier komme snart. Vårt lag klart å gjennomføre 2 undertalspill uten å slippe inn mål.
2.laget møtte VIF 3. og vårt lag leder mesteparten av kampen. Utligning kommer 17:22 i 3.periode.