Ukentlig får vi henvendelser fra voksne og foresatte til yngre om de vil bli med i vår klubb.

Gledelig at vi ukentlig får henvendelser fra både voksne og foresatte til yngre spillere om at de ønsker å bli med i vår klubb. Vi klarer foreløpig å ta i mot flere spillere, men klubben må sørge for at det finnes en vedtatt (på årsmøte) handlingsplan for:

hvor mange spillere/medlemmer kan klubben ta i mot

sportslig utvikling for våre aldersbestemte spillere

holdninger til klubben tillitsvalgte/trenere/ledere/dommere

plan for hvordan ta vare på klubbmiljøet og spillerne i klubben

plan for rekruttering av nye og flere spillere/dommere

Østensjø/Dverg IBK – uten Carl-Otto ? Klubben skal gjøres minst mulig personavhengig.

hvordan informere nok og best til samtlige medlemmer og foresatte til yngre medlemmer

hvem sørger for at klubbens nye nettside blir ajourført og den markedsføres til alle interesserte

hvordan skaffe inntekter til klubben: sponsorer, lotterier, billettinntekter, bingoavtale, m.m.

Alle disse punktene og flere med dem må klubbens medlemmer (og foresatte til yngre spillere være med på å laget et forslag til klubbens årsmøte). Det er ikke sittende styre som skal lage dette.