Vi trenger deg i klubben!

Det er snart tid for årsmøte, og Østensjø IBK trenger nye representanter til styret og andre verv.

I klubben vår er det mange ivrige sjeler som gjør en stor innsats for at vi skal ha et godt tilbud for alle som vil spille innebandy. Noen er spillere, noen er trenere, noen er lagledere, noen er ivrig heiagjeng på tribunen OG noen sitter i styret!

Styret møtes med omtrent 3-4 ukers mellomrom og fordeler de ulike oppgavene som skal gjøres seg imellom. Til årets generalforsamling trenger vi å finne kandidater til følgende roller: nestleder, sekretær og styremedlem. Alle tre rollene er det ønskelig at blir sittende i 2 år. Vi ønsker at styret representerer ulike lag fra klubben!

Kunne DU tenke deg å bidra i dette arbeidet? Kjenner du noen du kunne tenke deg å nominere? Eller har du noen spørsmål om arbeidet til styret?

Har du lyst til å være med, men ikke sitte i styret? Vi ser også etter:

Materialforvalter
Assisterende materialforvalter
Web og SoMe-ansvarlig
Medlemsansvarlig
Sportslig utvalg
Arrangementsgruppe for klubbarrangementer

Deltagere til valgkomiteen

Ta kontakt med valgkomiteen v/ Gro Ytreøy, mail: grodagen@hotmail.com eller tlf: 99324855